Spoříte mince do prasátka? Výměna za bankovky či vklad na účet vás přijde draho

18.10.2014 22:49
středa 8. října 2014, 11:08 
"Asi před dvěma lety jsem začala s občasným házením mincí do velké sklenice s tím, že jednou přilepším svým vnoučatům. Nedávno jsem mince spočítala, ve dvacetikorunách a desetikorunách jsem naspořila téměř šest tisíc korun," napsala do redakce paní Radka z Liberce. Rozhodla se, že před darováním naspořené částky dětem vymění mince za bankovky ve své bance - České spořitelně.
U přepážky ji ale čekalo nemilé překvapení. Nejen, že pracovnice požadovala poplatek za to, že mince roztřídí do stejných nominálů, Radka by také musela uhradit poplatek za požadovanou výměnu. "Celkem bych v bance zaplatila 200 korun, a to se mi zdálo příliš, mince jsem si tedy zase odnesla domů," dodala čtenářka.
Střádání mincí patří mezi oblíbené formy spoření.
Zdroj: Novinky.cz
celý článek: https://www.novinky.cz/finance/348604-sporite-mince-do-prasatka-vymena-za-bankovky-ci-vklad-na-ucet-vas-prijde-draho.html